Η γυναίκα στην διαφήμιση λοιπόν…

Once upon a time…

Πάει καιρός…ένας χρόνος περίπου…για την παρακάτω παρουσιάση λέω…Αναπαράσταση γυναικών στις διαφημίσεις του γνωστού πολυκαταστήματος Harrods στο Λονδίνο. Όταν είχα πρωτοδει το διαφημιστικό έντυπο το θεώρησα έξυπνο και πετυχημένο αφού ο σκοπός της διαφήμισης είναι να τραβήξει το μάτι του κόσμου…και πώς αλλιώς θα το πετύχει παρά με μία συνταγή δοκιμασμένη, βγαλμένη από τα παραμύθια των πρώτων χρόνων της ζωή μας, της ζωής όλων των παιδιών του πλανήτη…Το θέμα της διαφήμισης είναι βγαλμένο από παραμύθι και το διαφημιζόμενο προϊόν είναι κοσμήματα.  Ο τίτλος της διαφημιστικής καμπάνιας Once upon a time…με μια διάσημη φωτογράφο την εποναμαζόμενη Iris BroschΑκολουθεί μία συνοπτική σημειωτική ανάλυση για τις εικόνες της διαφήμισης.

women representation in harrods advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s